Qışı xəstələnmədən keçirməyinizə yardım edəcək 12 MƏHSUL

  1. Ədviyyatlı çay

Bu çayı evdə isinmək və ya işdən yorğun gəldikdə yorğunluğu atmaq üçün içə bilərsiniz. Tərkibinə qara bibər, zəncəfil, hil və digər ədviyyatlar daxildir ki, onlar çaya parlaq dad qatır və soyuq havalarda canlılıq verir. İçkiyə süd əlavə edə bilərsiniz - Hindistanda masala çayı adətən belə içilir.

  1. Bal

Bir qaşıq bal çay, süd və ya sıyığa istifadə edilə bilər ki, bununla gündəlik mütləq olan qədərini qəbul etmiş olacaqsınız. Şirniyyat məhsullara da əlavə edə bilərsiniz - məsələn, alma ilə şarlotta. Şirniyyat daha dadlı olacaq.

  1. Moruq mürəbbəsi

Moruq soyuq mövsümdə bədəni dəstəkləməyə kömək edəcək vitamin və minerallarla zəngindir. Mövsümdən kənar şirəli və aromatik təzə giləmeyvə tapmaq asan deyil, lakin əla alternativ var - moruq mürəbbəsi. Çayınıza əlavə edin və ya şirniyyatı sevirsinizsə mürəbbəli piroq bişirin.

  1. Limonlar, zəncəfil püresi

Payız-qış menyusunun klassikləri limondur. Çayınıza sadəcə bir dilim limon əlavə etmək darıxdırıcıdırsa, zəncəfil və şəkərlə əzilmiş sitrus meyvələrini sınayın. Bu məhsulda artıq bir şey yoxdur - yalnız limon, şəkər və təzə zəncəfil kökü.

  1. Mixək, kəklikotu və darçın

Bunları qarışdırıb biraz yaşıl və ya qara çay ilə dəmləyib içmək orqanızm üçün çox xeyirlidi.

  1. Zerdeçal lattesi

Bu günəşli içki boz yağışlı günləri işıqlandıra bilər. İkinci, çox poetik adı “qızıl süd”dür. İçki hazırlamaq üçün südü qaynadın və zerdeçal, zəncəfil və darçın qarışığı əlavə edin. Hazır!

  1. Zəncəfil

Şirin ədviyyatlı zəncəfil bir çox yeməklərin dadını artıra bilər. İsti mal və toyuq ətinə, mürəbbələrə, piroqlara əlavə edilir. Siz həmçinin aromatik və canlandırıcı içkilər hazırlaya bilərsiniz. Sübut edilmiş və ən çox sevilən bir seçim limon və bal ilə zəncəfil çayıdır.

  1. Feyxoa Mürəbbəsi

Bəli bu mürrəbbə C vitamini ilə zəngin olduğu üçün immuniteti gücləndirməyə kömək edir. Təyziqi aşağı olanlar diqqətlə və az miqdarda içməsi tövsiyə olunur.

  1. Balqabaq

Payızda mövsümi məhsullar vacibdir. Yetişmiş balqabağın zərif şirin dadı həm də çox faydalıdır. Bir çox resept var - seçim yalnız üstünlükləriniz və ağız dadınıza bağlıdır. Məsələn, balqabağı sobada və ya buxarda bişirmək, uzərinə bir qaşıq bal və biraz çeviz qatmaqla çox dadlı və diyetik desert hazırlamış olacaqsınız.

  1. Avokado

Avokadoda yüksək kalium, lif, B və C vitaminləri var - payızda sizə lazım olan şeylər. Yüksək kalorili olmasına baxmayaraq, avokado pəhriz məhsulu hesab olunur, çünki onların tərkibində bədən tərəfindən asanlıqla əmilən doymamış yağ turşuları var. Xoş yumşaq dadı olan meyvələr salatlara və smuzilərə əla əlavə olacaqdır. Bundan əlavə, avokadodan souslar və qəlyanaltılar edə bilərsiniz, balıq və toyuq ilə də bişirmək olar.

  1. Qızıl balıq filesi

Qızıl balıq filesini sobada – yağsız bişirib axşam yeməyinə yemək həm vücudunuz həm organizminiz üçün çox xeyirlidir. Kalorisi az, çəki artımına səbə olmur, amma daxilindəki vitaminlər orqanızmı gücləndirir, yaddaşa müsbət təsir edir.

  1. Zoğal əzməsi

Ət və toyuq yeməklərində, hətta kartof qızartması ilə sous əvəzinə zooğal əzməsi – bu çox faydalı və həm də dadlıdır! Dükandan alınmış sous əvəzinə evdə hazırlanmış təbii və dadlı, faydalı zoğal əzməsini seçməyi tövsiyə edirik.

Hər zaman sağlam və ğözəl olun!

Evdarliq.Az