Şəkər haqqında acı həqiqət - Mütləq oxuyun

Şəkərin təşkilatçılığı nəticəsində təsir göstərdiyi heç kimə sirr deyil. Ancaq bütün insanlar fəlakətin həqiqi hesabını belə bilmirlər. Diabetes mellitus və piylənmənin inkişafı şirniyyatdan sui -istifadə zamanı yeganə nəticə əldə etmək çox uzaqdır. Ağ Ölümün sağlamlıq risklərinə qısa bir nəzər salaq.

1. Şəkər istehsallakı toxunulmazlığı azaldır. Buna görə viral və bakterial infeksiyaların inkişafı riski artır.
2. Son araşdırmalarda işləyən ki, şəkər konsentrasiyası qabiliyyətini azaldır və yaddaş performansını pisləşdirir. Bu ümumi zehni qabiliyyətini təsirli şəkildə həyata keçirir.
3.Şirniyyata olan sevgi aterosklerozun inkişafına səbəb olur. Qan damarlarının divarları iltihablanır və məhv olur. Xolesterol molekulları iltihablı bölgələrə yapışaraq lövhələr əmələ gətirir.
4.Şəkər də dəriyə pis təsir edir. Birincisi, həddindən artıq sebum istehsalına səbəb olur və bu da sızanaqlara səbəb olur. İkincisi, şəkər dəridə olan kollageni parçalayır və bu da erkən qırışlara səbəb ola bilər.
5. Şirniyyatların həddindən artıq istifadə emosional vəziyyəti pisləşdirmək və depressiyaya səbəb ola bilər. Bu gələcəkdə də ən yüksək səviyyədə təsir edir. Ənənəvi olaraq, şəkərin əhvalınızı qalmağa kömək edəcəyi düşünülür. Amma elm adamlarının tapdıqları kimi, yalnız qısa müddətdə. Uzunmüddətli perspektivdə tendensiya əksinədir.
6. Pəhrizdə şəkərin çox olması həzm prosesini pozur. Bağırsaqda patogen mikroflora aktiv inkişaf edir. Bu, kabızlığa, işala və qaz istehsalına səbəb ola bilər.
7. Belçikalı elm adamları, şəkərin rektumu, döşəmə və sidik kisəsi xərçənginin inkişafına səbəb ola bilər təsbit edilə bilər.

Şirin yeməkdən özünüzü necə ayırmaq olar
Ancaq hər şey o qədər də ümidsiz deyil. Bir insanın təbii instinktlərə əlavə olaraq davranışını idarə edə biləcəyi bir ağlı var. Onun dəstəyi ilə şəkər istəyinizi dəf edə və sağlam bir pəhrizə keçə bilərsiniz. Aşağıdakı ipuçları bu işdə sizə kömək edəcək.

Tədricən şirniyyatdan imtina edin
Şirniyyatlardan qısa müddətdə imtina edə biləcəyiniz xəyalına qapılmayın. Bir neçə həftə dözə bilərsiniz, ancaq bütün bu müddət ərzində ən çox sevdiyiniz tortlar və şokoladlara can atırsınız. Və sonra mütləq bir böhran gələcək.

Bədən yemək vərdişlərimizə uyğunlaşır. Hər gün təxminən 200 qram şəkər yeyir, bu miqdarda sadə karbohidratlar üçün məhsullar mübadiləniz "həll edilir". Bu rəqəmi qısa müddətdə azaldaraq bədəni ağır stresə pay qoyacaqsınız. Status -kvonu bərpa etmək üçün bütün gücü ilə çalışmaq.

Buna görə şirniyyat miqdarının tədrisini azaltmaq lazımdır. İki fərqli bir çay qaşığı şəkər qoyun, dostlarınızla şirniyyat və şokoladları paylaşın, kömək etmədən "dayan" deyin.

Evdarliq.Az