Pəhriz saxlamadan QARINDAN belə qurtulun!

Xarici mütəxəssislərin məsləhətlərinə istinadən Evdarliq.Az ekspert rəyini  təqdim edir.

  Qarınla ​​mübarizədə "pəhriz" sözü tamamilə unudulmalı və özünüz üçün sizə uyğun qidalanma qaydalarını qurmanız yetərlidir.

Mütəxəssisə görə, bel nahiyəsini səliqəyə salmaq üçün gecələr çox yeməmək çox vacibdir. Müntəzəm kardio uğur qazanmağın önəmli faktorudur. Planka, vakum və qaçış – bu məşqlər qarınla mübarizədə ən təsirlidir. Qeyd edildiyi kimi, böyük bir qarın daxili orqanların ətrafında onların normal fəaliyyətinə mane olan yağ yığılmasını göstərir. Gündəlik tövsiyə olunan yaşıl çay miqdarı ən az 2 fincan olmalıdır, və sabahlar oyanarkən suya yarım limon suyunun qatılaraq içilməsi metabolizimi sürətləndirərək, yağların əriməsinə təsir edir. 5 dəqiqə boş vaxt tapdığınız an nəfəs məşqi olan – vakumu etməlisiniz, bunu necə edəcəyinizi isə YouTube – da Vakum mesqleri basliqla daha ətraflı baxa bilərsiniz. Unutmayın ki, qarın əritmənin ən önəmli şərti – yatmadan ən az 3 saat öncə yeməyi dayandırmalısınız.

Evdarliq.Az