Payız depressiyasından çıxmağın ən optimal yolu

İnsanın psixoloji işinin hazırlanmasında faydalı amin turşularından asılıdır.

Rusiya mətbuatına məlumat amin turşuları orqanizmdə serotonin və endorfin hormonlarının ifraz olunmasına təsir göstərir.

 

Diyetoloq Marqarita Koroleva payız depressiyasından qorunmağın yollarından danışıb:

“Payızda bir qayda olaraq depressiv əhval-ruhiyyə hakim kəsilir, günlər qısalır və bədəndə yayda olduğu qədər serotonin ifraz olunmur. D vitamini də artıq günlərdə olduğu qədər istehsal olunmur. Belə olan halda əhvalınızı sabah səhər yeməyi ilə qalın, rasiona yalnız taxıl verin, meyvələr də daxil ola bilər ”.

Diyetoloq səhər qəhvəsini bitki çayları ilə əvəz etməz, alma cemi ilə qara çörək yeməyi edə bilər.

M.Koroleva günortadan sonra giləmeyvə mürəbbəsi ilə balqabaqlı pankek və ya balqabaq yeməyi, naharda təsirli göbələk və ya tərəvəzli şorba yeməyi məslühr. Həkim əsas yeməyə tərəvəz qarniri əlavə etməyi, ya da çuğundur, yerkökü, kərəviz və xiyar ilə ət salatı hazırlamağı təklif edir. Mütəxəssis qeyd edir ki, payızda şəkərsiz istək kompotlar, giləmeyvə cövhərləri və ya təmiz su içmək daha çoxdur.

Evdarliq.Az