Qadınların sağlamlığı üçün maqnezium qəbul etməyin 5 SƏBƏBİ

Maqnezium insan bədənində yüzlərlə reaksiyada iştirak edir.

Qadın sağlamlığı, gözəlliyi və gəncliyi üçün Maqnezium niyə önəmli olduğunu bu məqalədən birlikdə öyrənək.

Maqnezium qəbul etməyin 5 səbəbi:

Sümük sağlamlığı

Qadınlarda, xüsusilə menopozdan sonra osteoporoz artır. Maqnezium sağlam və güclü sümüklərin saxlanmasına kömək edən vacib bir mineraldır. Kalsiumla yanaşı maqnezium sümük sağlamlığını qorumaq və qanda kalsium səviyyəsinin çox aşağı düşməsinin qarşısını almaqda çox vacibdir.

 

Aybaşı ağrıları

Maqnezium ağrılı menstrual sendromunu aradan qaldırmaq üçün istifadə edilə bilər. Maqneziumun halsızlıq və ağrıya səbəb ola biləcək problemləri azaltdığı və əzələlərin rahatlamasına kömək etdiyi təsdiq edildi.

Premenstrual sindrom (Menstruasiya öncəsi)

Maqnezium qəbul etməklə menstruasiya əvvəli şişkinlik, döş həssaslığı və çəki artımının simptomları yaxşılaşdırıla bilər. Premenstrual günlərdə narahatlıq əlamətlərinə kömək etmək üçün B6 vitamininin maqneziuma əlavə edilməsi orqanizmi daha da gücləndirər.

Stress və Narahatlıq

Qadınlar hormonal dalğalanmalardan hər zaman stress və narahatlıqdan  əziyyət çəkirlər. Təəssüf ki, aşağı əhval -ruhiyyə hiss edərkən bədənimizdə daha çox ağrı və iltihaba məruz qalırıq.

Maqneziumun normaldan aşağı olması, dopamin səviyyəsinin aşağı olması ilə əlaqələndirilir. Aaşağı dopamin səviyyələri narahatlıq və əsəbilik əlamətlərini artıra bilər.

Menstrual migren

Migrendən əziyyət çəkən qadınların çoxu, migren baş ağrısı hücumları ilə menstrual dövrləri arasında bir əlaqə olduğunu bildirir və bu müddətdə daha uzun və daha şiddətli baş ağrıları çəkdiyindən şikayət edir. Maqnezium, qadınların yaşadığı migren hücumlarının sayını minimuma endirməyə kömək edə bilər.

Maqnezium hansı qidalarda olur?

Maqnezium taxıl, qoz -fındıq, toxum və dənli bitkilər də daxil olmaqla çoxlu müxtəlif qidalarda olur. Avstraliya Qida Standartlarına uyğunlaşdırılmış siyahını sizə təqdim edirik:

Çörək, qarışıq taxıl 37 mq

Yulaf ezmesi (qaynadılmış) 24 mq

Kəpəkli Un 103 mq

Ağ Un 34 mq

Ağ düyü 13 mq

Fındıq 160 mq

Susam 340 mq

Badam 260 mq

Böyük miqdarda kalsium (məsələn, 1000 mq -dan çox) maqneziumun orqanizm tərəfindən həzm edilərək qəbul olmasına mane ola bilər. Bu səbəbdən, maqnezium səviyyəsini qorumaq üçün, sümüklərin sağlam qalmasına kömək etmək üçün kalsiumunuzla birlikdə maqnezium qəbul etmək vacibdir. Təbii qidalarla yanaşı əlavə maqnezium vitaminləri qəbul edilə bilər,lakin bunun üçün həkim məsləhəti mütləqdir.

Evdarliq.Az